09-test (y)

tänkte eftersom jag har ju himskans kul nu på julmorronen så gör jag ett litet bdb-test (a)
haha , tidsfördriv ? ^o)
JA !

ÅRET 09

Hur har året varit för dig? helt underbart. har haft sjukt kul & i maj detta året hitta jag ju mitt lilla gullefju simon :)
haha (y)

 

Bättre än förra året? eh , ja typ !? förra året var jag bara så jävla cepe & allt va bara skit -.-' hahah , men jag skrattar åt det nu typ (a)

 

Har du träffat några nya vänner? jo det har jag allt, och vissa har blivit närmare vänner :)

 

Någonting du aldrig kommer glömma? oj , mycket ! typ , dana , konfan (a) , alla dagar i somras med simon & alla snygga vänner. typ ja



Har du flyttat? nej

 

Har du hittat en ny låt som du älskar? hähä , ja min spotify lista ;)

 


Isåfall vilkeen? http://open.spotify.com/user/corneliaholmqvist/playlist/1hg0jwfCG2O09JS89t3BP6 :d



KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 09? helt bäst :) kan inte bli bättre (y)

 

Har du strulat med någon? yäs

 

Har du varit kär? om jag har :) eller .. är ? ;s



Har du sagt jag älskar dig till någon? yäsbox



Har någon sagt jag älskar dig till dig? j0



Har du haft ett hemligt förhållande? neeeeeej. men har gjort saker som bara mina närmaste vet. ( innan simon asså ;o ) haha xd



SORG&HÄMD

Har någon i din närhet begått självmord? nej



Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? haha, ja (a) typ alla mongosar i min klass -.-'



Har du varit i slagsmål? haha , kanske jag har ;) nej, men oseriöst isf



PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? jo det har jag allt. det har inte påverkat så mycket kanske, men folk står mig nära har blivit sårade, och det ångrar jag.

 

Isåfall vad? kan bara säga: missförstånd



Har du skämt ut dig? haha , gör det typ jämt ? ;o

 

Har du ljugit för en vän? inte vad jag kan komma på. isf bara för att skydda den personen från att bli sårad eller någon liknande



Har du gjort något dumt mot en vän? ja. men menade egentligen inget illa



Har en vän gjort något dumt mot dig? har säkert hänt

 

 

SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på? fridaskolan



Har någon varit elak mot dig på skolan? ja, amanda & cassi :(



Hatar du någon på din skola? asså, nej. men många är fett irriterade -.-'



Har du gjort något framsteg? höjt betygen ?

 

Har du haft alla rätt på ett prov? si




VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? mh :)

 

Har du förlorat en vän? nej, inte så att vi aldrig pratar, men det kan bli svårt ibland



Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän?
typ ;)



Har du gått bakom ryggen på en vän? nej , det tycker jag inte ;s



Har du ljugit för en bästavän?
aldrig. skulle aldrig göra!



Har du haft en relation med en vän? har man inte alltid en kompisrelation ? xd men inte ngt mer än vän, nej :)



Har du många tjejkompisar?
ja, och jag älskar dom alla :) ♥

 

/ cornelia


Kommentarer
Postat av: amanda

hjärtegull, vi är ju bara elaka för att du är så söt. (a')

2009-12-24 @ 13:45:44
URL: http://manddu.blogg.se/
Postat av: cornelia

jag vet, ni är lite avundsjuka va ? (aaa'

2009-12-27 @ 10:37:41
URL: http://lasfashionistas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0