back on track

hola allesammans :)
nu har jag inte bloggat på ett tag, ida nyström tyckte det var dax så ja. ;)
festen i lördags asså, den va la sådär
kul i början men inte lika kul i slutet.
att jag alltid ska få massa skit!
jaja, jag är ju van.
tur att jag hade mina älskade vänner som hjälpte och trösta mig (L)

idag hade vi innebandyturnering!
görskoj om ni frågar mig :d
jag gjorde 6 hela mål och missa en straff ! :) haha
vi var väldigt bra tkr jag fast vi kom bara 4a
ren otur! vårat andra lag kom 2a , con gzz :*

nu måste jag plugga och sen brodera ! (y)
broderiet är till syslöjden azzå (h)

puss sandra

Kommentarer
Postat av: anton "sjungARN" isoaho

http://www2.speedyshare.com/files/19581467/staffan.mp3



fett bra

2009-12-02 @ 13:36:30
Postat av: ida .

hahaaha känner mej stolt att du blogga för jag sa det ;) <3

2009-12-02 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0