bortrest, men äntligen tillbakaaa

halloj svergie
jag sitter nu hos pappa i göteborg :)
jag har en heeel del att berätta om.

jag har vart i göteborg i helgen med mamma (julklappen jag skrev om)
vi bodde på scandic rubinen, vi va där lörda-sönda-imorses.
jag har shoppat en heeel ny garderob, nej men typ haha xd
bland annat lösögonfransar, det blir kul och se hur det blir sen (y')
träffade rebecca och elin johansson på femman åxå :*

så kom pappa och hämta mig i morse när vi checkat ut.
det var ju den berömda hockeymatchen idag!
sjukt bra match,
frölunda - färjestad , 4-1 (L)(L)
cornelia ja vet hur mycket du bryyyr dig haha :D

men imorn åker jag hem, martin möter mig på tågstation..(om han inte sover -.-' )
så ska vi sola, och sen på bio , avatar ;)
nån som sett den? aja strunt samma

lägger ut bilder imorn om helgen

pusssssssssssssssssss sssssssssssssssssssssandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0