cornelia morronbloggar

gomorron svenska folket :*
nu har jag precis vaknat , och jag gick in och kolla bloggen det första jag gjorde (a)
haha :)
och jag kände att jag har varit väldigt ouppdaterad ;s
men när jag har gjort iordning mig oså så kommer bilderna på grejerna jag köpte på överby :)

och som sagt , idag är det ju nyår.
VART i HELVETE ÄR FERREN ?! ;o


och här kan ni få en söt morronbild åxå ,
bara för att jag har varit så dåligt uppdaterad så är jag skyldig er det (a)
haha , men ni vet ju hur jag är ?
jag älskar att bjuuuuuuuuuuuuuuuuu '

Kommentarer
Postat av: SV:malin

jadu cornet, jag vet inte hur du kan

vara så jävla snygg, denna bild är ju ett

utmärkt exempel, men jag älskar dig för

den du är och det vet du bby ily! <3

2010-01-02 @ 13:21:33
URL: http://malinkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0