götet ♥

hejhejhej.
som sandra skrev för några inlägg sen så va vi ju i gbg.
det blev faktiskt shopping för min del med
köpte nyårskläder ..
typ smycken , tröja & en jacka
men tänker inte ladda upp bild , kommer inte förens på nyår ;)
haha :)
cornelias secret dresscode, moahaha
lite kul sådär (y)

men jag köpte faktiskt åxå ett par ask00la glajjer ! ( bild1 )
haha :)

köpta på rut m.fl - 79 :-



haha , tänkte dessutom tillägga att jag älskar sånna här glajjor !
fjärde paret nudå, och tro mig, det kommer att inkasseras mer ;)
grejen är att jag älskar solglasögon. det är bara så jävla frääääscht på sommarn,
haha
jaja . tack för mig då
puWwWwwzzZZzz / cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0