cornelias julklappisar

okej , hemma nu från udevalla då (y)
tänkte ladda upp lite bilder osv ,
men det kändes som rätt mycket presenter i år ,
men nu när jag skulle skriva upp allt så känns det som as lite :d
haha ,
har la glömt bort hälften (a)

men jag fick :

- pengar
- godis (a)
- vantar hihi :)
- plånbok
- shopping med farmor på mellandagsrean



navelpiercing från min simonbby ♥


foudation
mascara
eyeliner
ögonskugga
sminkborttagning
nagelack
body butter - coconut
2 nessesärer



wesc - hörlurar
pennor & målarbok av söstra mi (a)
tss , det är gulligt :)
btw. vet att bilden är cepegul


sveajacka looooove
tack mamma love u (a)

/ cornelia

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: hehe men vafan, trött på all sån skit nu! :D älskar dig med snuttan & självklart ringar jag dig på nyår. <3<3

2009-12-28 @ 16:37:23
URL: http://manddu.blogg.se/
Postat av: malin

så du fick cocco body butter i julis :)

nu kommer du iaf lukta gott i skolan, i hope..

nedå ily gullie :*

2009-12-29 @ 22:59:55
URL: http://malinkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0