extaintions ?

kom precis hem från salongen, jag är helt slut !
mina fötter gör ont som fan ;o
haha , jaja .
lip lip
men jag väntar på att mamma & bengt ska komma hem från träningen,
för då ska jag till simon (y)
han ska få en söt liten present av mig , och förhoppningsvis får jag en av han med (a) ;)

som sagt så klippte jag mig igår , ( klippte topparna bara )
nu väntar jag på att jag ska få tid på salongen så jag kan sätta i mina extaintons (yyy)
gaaaah , längtar ;gg
men då ska jag ha ungefär så långt hår som jag hade förra gången ( kolla bilden )
men ska ha en annan frisyr. jag ska ha mycket mer uppklippt och så funderar jag på att klippa lugg ?
vad tycker ni ? (a)
tror det kan bli rätt najs.




tss.
btw, tycker ni inte att jag ser mycket sötare ut med längre hår ?
hähähä (a)
/ cornelia

Kommentarer
Postat av: IDa

nej du är ful i långt hår ..,



KORT HÅR ROCKAR FETT !

puss ida

2009-12-23 @ 17:11:15
Postat av: cornelia

du är åxå väldigt ful (a)

är det kul med magknip eller ;)

2009-12-23 @ 17:17:06
URL: http://lasfashionistas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0