göteborgs hälsning

tjena mittbena
här sitter jag och softilerar vid datorn :)
nu är jag i göteborg , rätt skönt ändå att komma ifrån mens-trollhättan.
hehe mog1
imorn tänkte jag lägga upp lite bilder på vårat hus här på trondheimsgatan 8
missa inte det vaaaah

imorn ska jag och pappa även åka till stan , shoppa lite saker till julafton och nyår
precis som cornelia letar jag efter den perfekta outfiten till nyår ;d

och vet ni!..
jag och pappa har ju kommit överns om att jag får pengar efter varje termin
så ju högre betyg jag får desto mer pengar
denna terminen                          sista terminen
IG = -1000kr                              IG = - 5000kr
G = 50kr                                    G = 100kr
VG = 150kr                                VG = 500kr
MVG = 300kr                              MVG = 1000kr

denna terminen fich jag :
1450kr  :D
älskar min pappa (a')

fett sugen på sommar, skräll att ja mölar i mig bullar haha

Kommentarer
Postat av: elin

hahahahahaha aah precis sandra, skräll att du proppar i dej bullar =D=D<3

2009-12-22 @ 23:48:52
URL: http://eelingustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0