hhola / sandra

hej bloggen (y)
sjukt dålig uppdatering, vi vet men det finns så mycket annat och göra.
jag har vart med martin i 2 eller 3 dagar i i rad nu så det är väl mest därför. :)
ska sammanfatta dagarna snabbt :

MÅNDAG
- skola
- träffade pappa,
- lucia firande på saabmuseet med han.

TiSDAG
- skola
- överby med mamma
handlade julklappar och lite till mig själv ( bilder där nere )
- träffa alexander och gjorde matteläxa med han
- sov över med martin

ONSDAG
- skola
- martin och nicklas kom till mig
- gick till stan
- till martin , sov där

nu ska jag slå in alla julklappar som jag köpt.
sen blire till martin och göra pepparkakshus med hans lilla syster
fast egentligen är et inget pepparkakshus för vi ska bygga av sockerbitar haha
spännande säger ja bara!

hår spray ( cornelia har en sån här åxå , grym ! ) - 116 :-

randig tröja - 99:-

svart tröja - 129:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0