juletider

haha , ser att sandra har fått mycket smått&gott :d
för mig så har det vart fullt upp med julfirande, så har inte hunnit blogga ;o
men nu strax så ska jag dra mig till uddevalla & fira jul med min släkt på pappas sida,
mys (y)
men som sagt så har det vart mycket julfirande på g,
på julafton var jag hemma med familjen och bengt's sida av släkten. ( min låtsaspappa )
igår så var jag i småland & firade med mammas sida xd
och idag blir det ju uddevalla (y)
så jag tänkte zlänga upp lite bilder och sådant när jag kommit hem ikv,
eller imrn.
så får ni reda på mina julklappisar åxå (a)
haha , mys :)


haha , bilden är helt random :)
den är sen i somras när jag, ida & cassandra va på nordkroken,
sen så slutade med att vi satt med tamponger i öronen & näsan
mog123456 (y)

/ cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0