klockrent

har fedt tråkigt , så kollade igenom datorn lite
haha , hittade ganska så söta bilder på my self (y)
sheeeiit , tänker mest på mitt hår ,
HUR FAN SÅG DET UT EGENTLiGEN !?!

så ni får ta del av en liten mix jag har gjort.
en del helt normala, och en del förskräckliga, haha live with it
tänkte bara påpeka att alla bilder är oredigierade !












ganska h0t, eller vad säger ni ?
haha , men det skiter jag i !
tycker om att bju' på mig själv , h3h3
för visst är det mycket roligare att läsa en blogg där dom är lite fula & roliga ,
än en värsta serri blogg som bara är massa text och tråkiga ego bilder -.-' xd
haha , that's my opinian iaf ;)

men en sak som jag funderar lite på ..
har jag förändrats så mycket under åren ? ;s
kanske inte ser så bra på domma bilderna eftersom dom är från högst ett & etthalvt år tbx men.
haha , jaja , en kluig fråga (i)
men nu ska jag da mig till kojs ..
puss1 / cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0