liseberg :)

godmorron gott folk :) eller ah..
gårdagen av la rätt skoj,
jag, mamma , linus och martin var på liseberg. 
vi tog tåget dit, sen gick vi till femmanhuset och köpte vinterskor till mig ( love )
sen mötte vi upp pappa i femman så han körde oss till liseberg -v-
det enda vi gjorde på liseberg var att äta spanska voffler och drack varm oboyy.
sen gick vi tillbaka till stationen och sökte efter tidsfördriv.
cornelia var åxå på liseberg med hennes familj, men vi va tyvär inte så mkt med henne :( 
martin sov hos mig o sånt. 


idag ....

passar linus till 3nått. 
sen hoppas jag att jag hittar nån att vara med.. martin oh ida är ju på överby oh så,
 så dom kan ja ju inte va mä ;) 
men jag fick en fråga av marcus om jag ville vara med han och hernvall, så vi får se på det :)
men ah.
pusss / sandra



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0