lite missförstånd kanske ?

okej, märkte att många blev lite misstänksamma om mitt "sex" inlägg.
men tänkte då bara säga att jag ville liva upp stämmningen på denna bloggen lite med inlägget, och jag tänker lixom..
vilken tonåring vill inte läsa om sex ? haha :)
så det va inget personligt eller något.
men sen så va det ju många som fråga om det som jag skrev att "jag och simon testade lite",
och det var inget seriöst.
vi hade inget och göra så vi läste boken och så drev vi bara lite med den.
det är inte dirket som alla tror att jag "smekte att kuk i ansiktet på mig", för det skulle bara va cepe
men vissa är ju så trångsynta och kan inte förstå lite skoj & skämt emellan åt
och nej, jag är inte sur
ni alla vet väll att jag kan va lite cepe & spontan ibland ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0