min älskade sexbok

nu sitter cornelia här och tänker på sex.
hahah , okej det där lät fel :d
men jag sitter och läser min sex&kärleks-bok som jag införskaffa mig för några månader sen :)
det är nog det bästa köpet jag har gjort tror jag (y)

men iallafall ..
det finns mycket att prata om vad gället sex,
men jag som tjej har alltid tyckt att det har varit så roligt med snoppar :d
eller ja , snoppar/kukar/penisar vad fan ni nu vill kalla det. snopp låter roligast enligt mig iaf ;)
men asså , dom verkar så jävla knepiga. Man kan bara göra på ett sätt typ ?
asså, ut&in om ni fattar ?
sen så när dom väl kommer så blir det bara kletigt och jobbigt, sen så kan dom ju inte "köra" igen för då typ dör dom :d
hahah , eller ja. några iallafall.
men jag läste då i min älskade sexbok att det finns fler än bara ett sätt att smeka killarnas käraste ägodel.
jag kan citera lite ..

" En vanlig fråga som tjejer ställer sig när det kommer till killarnas snoppar är: Vad ska jag göra av händerna ? Svaret är: håll dem på snoppen. Håll dem i snoppen. Håll den hårt. Var för allt i världen inte rädd för att smeka honom! I princip kan du inte göra fel, det gäller bara att vara lite lyhörd, här kommer några allmänna tips."

* Håll den som ett baseballträ. Rätt fast med andra ord. Håller du för löst gör det inte mycket, håller du för hårt kan det göra ont. Fråga hur han vill ha det. Det känsligaste på snoppen är ollonet, alltså, ollonets nederkant, frenulum, undersidan och den lilla stängen som förbinder ollonet med skaftet.

* Ryck inte i den. Massera istället runt ollonets nederkant. Ta tag med en hand eller båda. Se till att snoppen är fuktig, använd gärna ditt saliv eller glidmedel. Smek ömsom långsamt, ömsom hårdare. Forma en ring med tumme & pekfinger och låt den sluta tätt om roten på snoppen som utgångsläge.

* Knåda den kärleksfullt.

* Rulla den mellan handflatorna.

* Klappa snoppen mot din mage, bröst eller ansikte.

* Pressa ihop brösten och låt snoppen glida in&ut mellan dem.

* Låt honom ligga emot dig och pressa snoppen mot din mage.

* Rör toppen av ollonet med salivfuktiga fingrar.

* Hitta hans G-punkt. Den sitter i området mellan hans anus och pung. Använd pekfingret och tryck fast och rytmiskt medans du smeker hans snopp med andra handen.

* Glöm inte pungen. Krama den lätt - den är extremt känslig, och för hård beröring kan kännas obehagligt. Krama den hårdare om han vill. Ta tag i övre kanten av pungen och håll ihop den som en "påse" medan du smeker den med andra handen. "



haha , okej. Vet inte säkert om detta funkar men :d
jag&simon testa en gång, men vi va för trötta och oseriösa för att det skulle gå xd
hahah , jaja :)
själv tycker jag det är lite roligt att göra sånna här inlägg ibland.
säg gärna till om ni vill ha fler ?
men nu ska jag faktiskt sova.
puss&gonatt / cornelia

Kommentarer
Postat av: cassandra

ttack, för infon cornelia. jag vill inte veta vad du och simon gör och inte gör. Lägg gärna inte upp det bloggen, för jag är inte itresserad. xd



amanda håller med !

" idag har jag klappat simons snopp iemot mitt ansikte" - det är ungefär så det står xd

2009-12-08 @ 11:22:39
URL: http://cassandraschonbergg.devote.se
Postat av: elin

HAHAHAHAHAHH cassi och amanda är störda! :D

hahaha rätt härlig är du ändå cornelia! =D

2009-12-08 @ 13:45:04
URL: http://eelingustafsson.blogg.se/
Postat av: Idatheman

haha,berätta inte för kompisar vad ni gör .. lägg upp det på bloggen istället xd hahaha

2009-12-08 @ 13:55:38
Postat av: sandra your blogg friend

cornelia ja måste låna din bok sen ! :D

2009-12-08 @ 16:34:16
Postat av: Anonym

Du har nyss gett dig själv en horstämpel. tänk dig för vad du skriver lilla vän, skabbig ..

2009-12-16 @ 23:26:59
Postat av: han denna dära

förstår inte varför denna bloggen inte va nominerad till årets blogg

2009-12-31 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0