sandra berättar om sina problem ;s




hej igen. sandra här då
jag tänkte berätta för er som är intresserade..
att jag är lite sjuk typ.
att det är såhär att jag har feber varje dag,
jag och mamma gick och kolla det på vårdcentralen, de tog 7 blodprover.
de kom fram till att jag har lågt blodvärde
jag HAR 74 , jag SKA ha 120. jag har för lite blod i kroppen helt enkelt
hade jag haft lite mindre skulle jag fått åka in till uddevalla och sätta i mer blod i kroppen.
så nu tar jag järntabletter varje dag.
jag får inte idrotta, ta det lugnt typ .

snart ska jag ta mer prover.
asså varför händer allt mig ?
jävla problembarn är jag ju typ ;s

asså detta är allvarligt oh ingen liten skitsak.




men strunt i det, det blidde att jag var med ida och cornelia idag,
ida och martin va snabba på åverbaj (y')
vi köpte la godis och möste med det :)
imorn träffar jag martin en stund, innan jag åker till göteborg..
jag kommer sakna määärta, fast det bara handlar om några dagar.
men visst är det så, att när man vet att man inte kan träffa den
saknar men den mer än i vanliga fall. ;s



hehe söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0