sandra in tha house

MEN HALLÅ ALLA LÄCKERBITAR VÄRLDEN ÖVER :d

martin sov här inatt , gud sicket ös asså ;)
hähä, att tänka på det ger mig bara rysningar
älskaaaar't (a'
iaf, nog om det
vi gick upp fem över åtta !
f1 stressad i morses !
nu ska jag brodera klart mitt broderi, inte långt kvar nu.

jag måste bara berätta om idas&cornelias grymma idé
- att istället för att vi tre ska köpa julklappar till varandra på jul
 så ska vi bowla och äta thaimat istället! det är ju mycket roligare egentligen!
 så passa er, här kommer the bowling-master sändra
 haha, skoja.

i helgen var jag i göteborg som ni säkert läste i corräs inlägg,
jag tyckte det va dax att hälsa på lilla pappsen (L)
  jag hade faktist tänkt att jag skulle ta kort på huset och i mitt rum och så,
  för ni kanske är lite nyfikna på hur jag bor i huset på trondheimsgatan 8 ? ;)
fast ja råka glömma :d men ja tar det nästa gång! :)

 men pusshej levergurka

 cornelia                       ida                         sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0