sandra

hhola allesammans :)
skoj kväll tkr jag , va med ida men sen gick vi med linnea och alex oh käka pizza.
sen gick vi till lingon , görskoj om du frågar mig, sacko-säcks-krig, har ni kört det nån gång?
det är skit kul om ni frågar mig! :d
jag bara älskar att festa! ;o
nu är ja mä martin vi ska sova snart , för vi är fettt trötta.

idol då, där tyckte jag faktiskt att calle skulle vunnit för han är lite coolare liksom.
erik är bara så.. ah tjejernas-favorit, förrutom min för jag tycker bara sånt är så tråkigt.
haha, fast jag kollar inte på idol.
jag kollar på paradise hotel! (y)

sålde tidningar idag med corrälito oh vi fick 208 spänn var ;o
hoppas det går lika bra imorn då (y
 
har inget att blogga om haha, 
puss sandra



finast i världen , och han är bara min (L)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0