(y)


asså cornelias bok verkar ju bara för grym , eller vad säger ni ? ;)
CORNELIA JAG MÅSTE LÅNA DEN AV DIG!
ah asså jag tycker ändå det är kul att läsa om hur man kan göra
saker oh ting bättre och mysigare 
jag kan säkert tänka mig att folk tänker:
men hur kan dom blogga om sånt? o.s.v
men det är faktiskt roligt att läsa om hur man kan göra nya saker.
tillslut kanske man tröttnar på samma ställning 3 ggr i veckan, så då kan man ju kolla efter nytt.
det är bra att förnya sig :d haha

det kommer snart en bild på mig i nobell kläder (y)
najjz

puss sandra the best

Kommentarer
Postat av: johan

men ha bara sex 2 gånger i vecka då??

2009-12-08 @ 18:41:03
Postat av: sandra

varför?

2009-12-08 @ 18:58:17
Postat av: Johan

de va ju tråkigt att köra samma ställning 3 gånger i veckan då så är det la bättre med 2 så blir de inte så tråkigt;)

2009-12-10 @ 20:25:46
Postat av: sandra

eller så gör man bara som jag skrev att man byter ställning ibland ?

2009-12-12 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0