gaaaaaaaaaah foki (y)

helt seriöst , hur kan man få va så jävla snygg ? :d
jag tycker det är fuskigt.
asså serri , tycker inte ni det är gal1 tyfft med japanstil ? önskar att man endå våga sticka ut lite ;s
eller att man bara kunde ta steget och skaffa sig en riktig stil -.-'
det finns så jävla många som har den vanliga "ginastilen" hallå !? trååååååkigt !!!!
jag kan faktiskt säga att jag inkluderar mig själv i denna grupp. men jag tycker det är sååååååååå tråkigt.

jag har faktiskt beundrat skejt-stilen ett jävligt bra tag nu. tycker det är skit ballt (y)
samtidigt så tycker jag att det är jättefint med modern stil om ni fattar ?
men ida visa mig foki's blogg härom dagen och jag höll på och dö!! så jävl snygg
vill åxå se ut som hon :(
okej, tråkigt att kopiera ngn annan kanske, men jag vill bara skaffa mig en stil eller ?!!!!
skulle vart sjukt c00lt.
man vill ju endå sticka ut från mängden lite menar jag ? -.-'

men men , ska la lägga mig och lipa lite nu eftersom min garderob är full av skit.
buhu.
men gonattttt :* / cornelia


www.fokis.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0