hhola

 tju :)
kul att cornelia va så nyttig då, själv äter jag glass stup i kvarten (y)
jag orkar inte vara nyttig haha :d 
jag kan berätta att jag åxå också ska skaffa sportlife-kort, fast ja ska träna med mammut (a)

jag tänkte blogga igår men jag hann inte..
GÅRDAGEN:
- hemma var sjuk, skräääll ?
- gjorde klart religions arbetet
- 20.00 martin kom utan förvarning
- 21.30 vi åkte hem till hans mamma 
- sov i lextooorp (y)

IDAG:
- vakna i lextorp
- praoa på volvo, va tvungen att jobba över -.-'
- sitter nu här och bloggar.

jag har vart nu med martin i en vecka typ, eller iaf vart med han lite varje dag
helt siick, men jag tröttnar inte på det!

pussen på alla söta / sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0