keep going ..

DAG 2
blåbärsfil
banan
honungsmelon
ramlösa, granatäpple



haha, det rullar på med dieten som ni ser (y)
eller ja, egentligen är det ingen diet .. lixom jag är inte ute efter att superbanta om det är det ni tror,
men jag äter så jävla onyttigt ;s så jag vill lixom ändra på det,
och sen så gör det ju inget om man går ner ngra kilo på det åxå (a)
hähähäh

men men, nu sitter jag och väntar på cassandra :)
vi ska på öppet hus på måg, gymnasiegrej u know
jag&cassi ska också beställa kort på sport life (y)
göööööööööötttt !
känner lixom, summerbody 2010 here we come :d
dax att börja på't nudå ..
men så blir det la fotbollsträning sen, soft (y)

pussss1 / cornelia den söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0