men tjoo

nu sitter sandra och väntar på att bästa ida ska komma , vi hittar säkert på nått trevligt som vanligt (y)

hade fysikprov idag & fick även reda på mitt spanskaprov
det blidde VG+ , ja är la nööööjd med det.
Martin sov hos mig inatt, blidde väl lite småmysigt så,
det hände ju lite allt möjligt kan man ju säga ;)
inga detaljer hääär inte...

idag fick vi reda på att yttligare en unge blivit påhoppad av en man utanför våran skola,
asså det är ju lite läskigt tycker jag eftersom detta hänt 3-4 gånger nu på så kort tid.. hmm..
hoppas att alla klara sig idag när ni cykla hem (h')


snart kommer även ett videoinlägg på mig&linnea , gööörbra för sånna som är intresserade av back-slickets egenskaper (y)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0