sköööön gårdag

kvällen igår va ganska kung :d
alla var iaf stört sköna , haha fulla och härliga. kan inte bli bättre (y)
men iaf ..
tanken va ju att jag skulle ha "tjejkväll", men det blev ferre hos mig + oliver ist :)
och sånt är ju aldrig fel (a)
det hände ju saker som kanske inte skulle hänt ;s
nämner ingenting
som jag sa igår: det som händer ikv, stannar här
hahah , ibland kan man vara ganska klyftig när man är påverkad (a)
hähähä

men men ..
jag tog en hel del bilder, men dom kommer förmodligen upp imrn
som ni kanske vet , så är vi ju inte allt för uppdaterade på detta stället ;)
men jag kan lova att dom kommer imorron , eller i övermorron :)
det kommer säkert ut några på fejjjjjan åxå (y)
men om ni inte vill bli taggade eller upplagda , säg till !!1234567
men nu ska jag bannemejj sova ;o

pussisar&kramisar / cornelia

Kommentarer
Postat av: cassandra

WOW, andra kommentaren på denna blogg !

TACK SÅ MYCKET CORNELIA ATT JAG FICK DETTA PRIIIIIS !



men kyss du ää snygg cornelia ;*

2009-11-30 @ 14:14:38
URL: http://cassandraschonbergg.devote.se
Postat av: cornelia eller

hahah , nu ska vi inte va sånna ;)

du är snyggast babe

2009-11-30 @ 23:06:24
URL: http://lasfashionistas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0