"du med dom där sträcken i ansiktet"



omggggggg. jag har så tråkigt -.-'
vet inte vad jag tar mig till snart!!!
har precis målat klart mina naglar & plockat mina ögonbryn,
om någon råkar bry sig ? (a)
men bilden är söt tycker jag, hähä
ungefär ett år sen nu.
känns väldigt mycket längre, fast ändå inte.
jag kommer ihåg att vi hade tagit den här bilden någon vecka innan valborg,
för att just då, nere i gamledahl så säger en viss person till mig, full som han var
"jahaaaaa, det är du med dom dära sträcken i ansiktet!" och log som bara han kan.
jag visste inte om jag skulle känna mig smickrad eller förnedrad ?
det är inget speciellt egentligen,
bara ett av alla minnen som fastnat sådär bra att jag kan komma ihåg varenda liten detalj.

men okeeeeeej långt inlägg!
puss
/ cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0