cornelias new löve


sorry mates, råka langa kortverisionen förut!
Anton Kristiansson - Lilla london



nu är det bara väntan,

inget kvar att hämta
jag kan stå i mitten av nordstan och endå vara ensam
göteborg är vackert, men inte mycket mer
trykt och stelt men det ger mig ingen lycka mer
för hela staden äcklar mig,
men jag är dum och stannar
och den dära tjejen jag tatt tillbaks fast än hon knullat andra
men kyss mig på munnen, vi glömmer det bara för kvällen
ta mina händer, håll i dom vad som än händer
och alla ler när dom dansar och sjunger om ångest
dj:n ler när han spelar sina låtar för hundrade gången
finns inget här och hämta,
bara misär och längtan
så håll mig hårt, för ikväll är jag så jävla ensam
jag försöker kväva känslan,
men jag längtar hem
dom sjunger om att "Deckar Dens" är din bästa vän
och det slår mig när orden kommer ur min mun,
hur den här staden dödar dig när du är ung
ta mig här i från

och nu är det bara englsan,
som att vara fängslad
det är samma känsla som från högsten som till raduslängan
eller i innestan, för det finns inget kvar
av det man haft eller ville ha
och alla drömmar som dom stulit och sen dratt i smutsen
som man har gett upp en efter en för en plats som vuxen
det finns ingen nostalgi, bara ett låtsas liv
jag måste göra nått snart innan jag får panik
det finns inget kvar att nämna, bara en stad att bränna
så håll ut lågorna så länge det finns gas i tändar'n
jag vill inte verka obstinat,
men jag älskar att hata den här fucking stan!
nej, jag vill inte verka obstinat,
men jag älskar att hade den här fucking stan!
ta mig här ifrån
lilla, lilla, lilla london
ta mig här ifrån!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0