GÄSTBLOGGARN !

Hola !

Det är jag som är gästbloggarn number one,
fick ett litet mess som det stod att jag var gästbloggarn
då får man leva upp till sina krav xd.
Men iaf, nyss gjord jag en egen delikat semla
det gick inte så jäkla nice för jag nästan tappade den
då klämde jag ihop den så att all grädde och mandelmassa
flög ut. Det blev till att städa ..

Den var smarrig ändå, men annars väntar jag bara
på " det okända" som börjar klockan 21.00 på tv4+
det handlar om spöken och andar och sånt är fett kul !
Det kan bero på att man är lite scared för sånt,
efter allt cornelia har berättat om spöken
så kan man inte vara något annat än rädd. 
Eller vad säger du Cornelia om Polen ? :)

Men ska dra mig till den halva semlan och tv, ciao !





Kommentarer
Postat av: ines

cornelia borde va med i det okända och berätta allt som hon gjorde i polen :))))))



puss på thai som jag ät förut förresten cassi, hör du det? THAAAAAAAIIIIIIIII



imorn börjar jag!!!!!!!

2010-02-17 @ 20:35:19
Postat av: Anonym

åt mena jag haha

2010-02-17 @ 20:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0