sorrrrrrry!

ledsen att det strulade med "makeovern" på bloggen!
det strulade med lite bilder osv, så fick vi inte tag på jussie på kvällen heller ;o
men så fort vi har pratat med henne så fixar hon den åt oss, snäll som hon är :)

och det har vart lite dålig uppdatering idag också.
kan bero på att direkt efter jag la in inlägget om mascaran så ringer Per päronpung (en kille från våran fotbollsförening),
och säger att jag ska sälja lotter på Båberg, suck -.-'
så jag kom hem vid fyra, och direkt efter det drog jag och ida och tränade!
men nu är jag hemma igen :)
och sandra vet jag inte varför hon inte har uppdaterat xd



zlänger upp en bild på gulliga jusssie som ska fixa våran blogggah!
/ cornelia


Kommentarer
Postat av: jussiie

haha vad söta ni är!

självklart ska jag fixa designen så fort som möjligt :D<3

2010-02-28 @ 22:58:51
URL: http://jussiieoannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0