cornelia hissar&dissar







PARADiSE HOTEL!
- Man kan ju inte annat än att hissa ph ? :d det är helt awsooome! och detta året har ju vart bäst hittils. eller inte för att jag har vart allt för insatt dom andra åren, men detta året snacka ju varenda kotte om programet ;o




TUBTOPP UTAN BH!

- Det är så freeesh! Jag tycker att det är så fult när man ser kanten på bh:n genom tubtoppen :s men asså vissa kan tycka att det känns obehagligt att gå utan bh, men jag tycker bara att det är snyggt!





ROSA PUMPS!
- Skitsnyggt! Jag har velat ha det aslänge, men har inte hittat dom perfekta än ;o Tänk er ett par sånna här skor med typ ljusblåa tighta jeans i sommar. H O T !




D&G-KLOCKA!
- Jag är förälskad (a) nej men denna klockan kan man ju inte annat än hissa! Så jävla snygg. Ska nog köpa den när jag fyller år!











MELODiFESTiVALEN!
- Ärligt talat. Det är ju så säääämst! Det är bara dåliga låtar, och så drar dem dom nog sämsta skämten som finns! ( Jag och cassi satt och dog av skratt igår för att skämten va så jävla dåliga ). Nej, melodifestivalen är bara sååå överskattat!



BiLDDAGBOKEN!
- Nja .. Jag tycker att bdb bara har blivit en p12 grej. Känns så jävla B! Bara fjortisar och p12:or som har det typ. Eller som är uppdaterade på det iaf.




PiCNiK!
- Eller asså, jag tycker inte att det är något fel på själva picnik ( eftersom jag själv använder det ) hähä. Men jag använder det faktiskt bara för att exponera mina bilder osv. Det är mycket finare :) Men jag tycker att det är så jävla fult när man använder alla symboler och effekter, BLÄ! Nej, det är en tumme ner på det!
btw. bilden är oserri!




NYA FACEBOOK!
- Jag måste faktiskt dissa nya fejjjan. Den är bara krånglig och dålig. Sen så har faktiskt inte jag fattat det roliga med facebook än ? tycker inte att det är speciellt kul. men men, det finns ju tydligen andra som tycker ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

känner du någon som har en sådan klocka ?:))

2010-02-07 @ 14:47:51
Postat av: cornelia

nej det gör jag inte :) men jag har sett den i affären och tänkt köpa den länge ♥

2010-02-07 @ 16:19:16
URL: http://lasfashionistas.blogg.se/
Postat av: malin

den klockan är gör snygg men den är väl

jävligt dyr, såg den i stan och där kosta den

ju över 2000 spänn, tror jag :o

vill ha den!!

2010-02-07 @ 20:41:18
URL: http://malinkk.blogg.se/
Postat av: anonym

jag vet att ida nyström har en sådan klocka .

2010-02-08 @ 16:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0