en lång text

fan
jag vill skrika
jag vill spy
jag vill gråta
men jag kan inte
det äter upp mig inifrån
på utsidan är jag som vanligt
men jag känner att min själ sakta tynar bort
fan
jag vill inte vara ensam längre
det är läskigt och tomt
jag har ingen axel att luta mitt huvud emot längre
det känns förjävligt
men det är konstigt för jag känner ingenting
jag har inga känslor kvar
jag är inte hungrig
inte trött
inte glad
inte ledsen
jag är helt tom
jag kan inte ens gråta längre
mina tårar är slut för länge sen
fan
jag visste ingenting
hade inte en aning
kunde inte göra någonting
jag var helt hjälplös
och det är jag fortfarande
jag vet, jag kan inte tvinga dig
men det gör ont
fan vad ont det gör
fan
jag kan känna din beröring när jag är ensam
ibland kan jag smeka mig själv på kinden och låtsas att det är du
jag ser att du sitter där
jag ser dig i min fantasi
det är sant
jag ser att du sitter brevid mig och håller om mig
lutar lite lätt mot min axel
jag blundar och önskar att det är sant
och när jag öppnar ögonen så ser jag fortfarande en illusion av dig
du ler
tittar på mig med dina ljusbruna ögon
lutar dig över mig och viskar i mitt öra
"jag älskar dig"
jag ryser till och ler
på riktigt
men sen förstår jag att det bara existerar i mina fantasier
fan
jag klarar inte mer av den här skiten
jag känner att jag förlorar mer av verkligheten
jag försvinner bort
bort i min fantasi
och kvar är bara mitt spöke som försöker leva sig igenom min vardag
jag varken ser eller hör längre
för jag orkar inte
du tog med dig all min kraft och styrka
jag vill att du lämnar tillbaks den
för jag klarar inte av den här skiten mer
fan
det är du som är min livskraft
och nu förstår jag på riktigt vad det betyder
jag har faktiskt aldrig gjort det förut
det är bara något man säger
men nu förstår jag
du gör mig mänsklig
det är kärlek för mig
du är kärlek för mig
det må vara starka ord, men
jag älskar dig

/ cornelia

Kommentarer
Postat av: amanda

gumman, det blir bra tillslut.

vad det än är, när det än är så vet du att jag finns för dig.

love you babe <3

2010-03-18 @ 14:32:39
URL: http://manddu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0