mest för att ..

mest för att jag inte har något vettigt att blogga om - ( därmed den dåliga uppdateringen ) -
så kände jag för att göra en dagens' :)


Dagens humör: sprallig!

 

Dagens mående: bra, men helt sinnes hur ont jag har i armen

 

Dagens borde: egentligen ingenting :)

 

Dagens frisyr: mittis&utsläppt i skolan, uppsatt i en tofs nu

 

Dagens smink: foundation, solpuder, rouge, mascara

 

Dagens klädsel: jeans, frank dandy- linne

 

Dagens planer: vara med simon, träna


Dagens materiella vill ha: va ? ny mobil typ ?


Dagens fundering: vad fan som har hänt med min arm :(


Dagens beroende: läkerol!

 

Dagens tråkigaste: skolaaaaaaan!

 

Dagens längtan: tills simon kommer (a) som han gör om typ 2 sek :)


Dagens superlängtan: eh, aha. typ sommarn isf!


Dagens tidning: fitness som jag läste imorse till frukosten (y)

 

Dagens låt: Chris Brown - With you

 

/ cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0