sofiiaofsweden.blogg.se


Postat av: sofiiaofsweden.se ♡

HAHAHA OMG såg det precis HAHAHA <3 LOL !!!




idag började mig morgon bra!
jag hade lite tid över så jag gick in för att kolla bloggen typ,
och då ser jag att sofiiaofsweden hade svarat på min kommentar som jag skrev till henne igår (a)
fett bäst!
men jag skrev typ att kissie hade baiiitat hennes inlägg -.-'
SÅ JÄVLA B!
haha , men här är kissies inlägg, som hon la in kl. 19.09 igår
och sofiiaofswedens inlägg la hon in kl. 03.08
kissie börjar nog få lite dålig fantasi xd
haha :)
/ cornelia


Kommentarer
Postat av: cassandra

skojjar du med mig cornelia ? :)

jag kommer inte kunna hålla mig tills påsklovet, vill shoppa nu. Fick precis hm's sommar katalog, dör jue xd

2010-03-17 @ 16:50:38
URL: http://cassandraschonbergg.blogg.se/
Postat av: kissy

hej du är en jäkla bich jag är mycket snyggare en dig jag har snyggare bröst snyggare läppar snyggare ögon du kan faaan dra åt helvete miffo unge jag är världens snyggaste alla vill ha mig inte dig jag är så hot och du är sååå nottttt

2011-07-21 @ 03:55:44
Postat av: laura

vem skulle tro att de va kissie som skrev nåt sånt vah!? Mhm vi säger så bruden ;)

2011-10-11 @ 21:37:59
URL: http://mittlivsomahlbolm.blogspot.com/
Postat av: Joanna och Amanda

Sjukt fin blogg.

Vill du kolla på vår blogg som vi precis startat ? den e inte så fin för den är inte klar än.



Skanebrudarna.devote.se :D

2012-02-05 @ 09:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0